Clocky, Tocky - Historia powstawania Uciekającego Budzika

PRODUCT (RED) - idea działalności

Organizacja (RED) zajmuje się wspieraniem walki z AIDS.
Nanda Home Inc., producent Uciekających Budzików Tocky® oraz Clocky® został zaproszony do współpracy przy inicjatywie (RED) - organizacja ta wspiera walkę z AIDS w Afryce. Także w Polsce, w listopadzie trafi do sprzedaży specjalna edycja Tocky(RED) oraz Clocky(RED). 5% dochodów ze sprzedaży budzików oznaczonych logo (RED) trafia bezpośrednio na konto the Global Fund i jest przeznaczana na ratowanie życia i pomoc chorym na AIDS/HIV. Każdego dnia rodzi się ponad 1000 dzieci zakażonych wirusem HIV/AIDS, głównym celem organizacji (RED) na najbliższe lata jest obniżenie tej liczby do zera, do 2015 roku.
Wybierając produkty z logo (RED) takich marek jak Apple, Armani, Belvedere, Bugaboo, Converse, Dell, GAP, NandaHome, Nike, Starbucks i innych pomagasz ratować życie.

redsch

Jak wiadomo, kiedy przychodzi czas na pobudkę, nasze sprytne budziki skaczą z szafki nocnej i uciekają dzwoniąc, aby mieć pewność, że wstaniesz z łóżka na czas. Do Tocky, dodatkowo można wgrać utwory mp3 lub użyć wbudowanego mikrofonu do nagrania wiadomości, przypomnień lub porannych życzeń dla śpiochów w Waszym domu. Nasze nowe Tocky (RED) będą dostarczane dodatkowo z muzyką stworzoną przez artystów z wytwórni Sub Pop Records wspierających (RED), takich jak m.in. Vetiver, Vaselines. Inicjatywę Aids Free Generation 2015 możesz wspierać kupując produkty oznaczone logo (RED) lub wpłacając dotację bezpośrednio na konto the Global Fund.

Więcej informacji znajdziesz na stronie www.joinred.com